Branża windykacyjna

Branża windykacyjna, to ewidentnie branża przyszłościowa. Tutaj komunikacja
z dłużnikami i wierzycielami jest bardzo ważna. Narzędzie w postaci mobilnego marketingu na pewno wesprze działania firmy, by skuteczniej ściągać należności
i być w stałym kontakcie ze swoimi Klientami.

Zalety kampanii mobilnej:

  • skuteczne narzędzie służące do kontaktu z dłużnikiem, a także wierzycielem,
  • zwiększanie efektywności pracowników,
  • obniżanie kosztów funkcjonowania firmy windykacyjnej,
  • podniesienie jakości obsługi Klienta,
  • usprawnienie komunikacji wewnątrz firmy,
  • możliwość integracji powiadomień SMS z własnym CRM przez interfejs API,
  • efektywna  i efektowna komunikacja ze stałymi i potencjalnymi Klientami firmy windykacyjnej,
  • prestiżowe pozycjonowanie marki wśród innych firm windykacyjnych, które charakteryzują się nowatorskim podejściem do komunikacji mobilnej,
  • szybka, optymalna czasowo komunikacja z Klientami w zakresie informowania o promocjach i ofertach specjalnych firmy, o ugodach,
  • możliwość uzyskania feedbacku (informacji zwrotnej) od wybranej grupy docelowej, opinii o firmie i ofercie –  praktyczna interakcja Klienta z marką,
  • to doskonały sposób na skuteczną reklamę i zwiększenie zainteresowania Klientów ofertą firmy windykacyjnej,
  • możliwość szybkiej, taniej i zautomatyzowanej, ale spersonalizowanej wysyłki setek, a nawet tysięcy wiadomości tekstowych do swoich Klientów, pracowników, wierzycieli i dłużników,
  • powiadomienia o najnowszych promocjach, propozycjach ugody firmy  w czasie rzeczywistym,
  • umacnianie relacji ze stałymi Klientami firmy windykacyjnej, a także budowa relacji z osobami, które zainteresują się ofertą danego podmiotu na rynku odzyskiwania długów,
  • obniżenie kosztów informowania Klientów, pracowników i osób potencjalnie zainteresowanych usługami windykacyjnymi i kosztów promocji  danej firmy windykacyjnej,
  • budowanie lojalności Klientów i pracowników firmy windykacyjnej dzięki kampanii SMS,
  • budowanie pozytywnych relacji z osobami, które korzystają z oferty windykacyjnej firmy,
  • konkursy, loterie dla stałych Klientów, pracowników,
  • dzięki niej firma windykacyjna zbuduje świadomość swojej marki wśród nowych, potencjalnych Klientów,
  • oszczędność czasu- kampanie SMS to szybka komunikacja jednokierunkowa z odbiorcą wiadomości,
  • mniejsze koszty, które firma windykacyjna ponosi na promowanie swoich usług na rynku (jeden SMS reklamowy dostępny w specjalnej ofercie już za 2 grosze!),
  • to doskonałe narzędzie marketingowe, które trafia do grupy docelowej Klientów, pracowników firmy windykacyjnej, a także jest w stanie firmie przysporzyć nowych osób zainteresowanych ofertą danego podmiotu działającego w tej branży,
  • to także idealne narzędzie, które doskonale uzupełnia inne kanały marketingowe dając w ten sposób kompleksową i skuteczną strategię marketingową firmy.

Zastosowanie kampanii mobilnej:

  • powiadomienia o ostatecznym terminie zapłaty oraz wysokości kwoty do uiszczenia

Przykład: Dzień dobry. Przypominamy, że ostateczny termin zapłaty 900 zł minie w piątek, o godzinie 12.00. Prosimy o terminowe wpłaty. Miłego dnia. 

  • powiadomienia o zaksięgowaniu płatności
Przykład: Dzień dobry. Informujemy, że zaksięgowaliśmy Pani/ Pana wpłatę w wysokości 900 zł. Dziękujemy za terminową wpłatę!
Skontaktuj się z nami. Niech Twój biznes wkroczy w mobilny wymiar marketingu!