Branża finansowa

Branża finansowa jest najbardziej dochodowa, nic więc dziwnego, że niemal z prędkością światła powstają coraz to nowe instytucje pośrednictwa finansowego. Nic dziwnego, bowiem popyt na usługi kredytowo-pożyczkowe wciąż rośnie. Ta branża z pewnością też skorzysta na mobilnym marketingu, który ma niesamowitą skuteczność.

Zalety kampanii mobilnej:

  • efektywna komunikacja z klientami i budowanie ich lojalności,
  • kreowanie nowoczesnego wizerunku banku lub firmy zajmującej się pośrednictwem finansowym,
  • efektywna  i efektowna komunikacja ze stałymi Klientami,a  także pozyskiwanie nowych osób zainteresowanych usługami firmy,
  • prestiżowe pozycjonowanie marki wśród innych tego typu firm, które charakteryzują się nowatorskim podejściem do komunikacji mobilnej,
  • szybka, optymalna czasowo komunikacja z Klientami w zakresie informowania o promocjach i ofertach specjalnych,
  • możliwość uzyskania feedbacku (informacji zwrotnej) od wybranej grupy docelowej, opinii o firmie i ofercie –  praktyczna interakcja Klienta z marką,
  • to doskonały sposób na skuteczną reklamę i zwiększenie zainteresowania Klientów ofertą produktową banku/ parabanku,
  • możliwość szybkiej, taniej i zautomatyzowanej, ale spersonalizowanej wysyłki setek, a nawet tysięcy wiadomości tekstowych,
  • powiadomienia o najnowszych promocjach banku w czasie rzeczywistym,
  • umacnianie relacji ze stałymi Klientami, a także budowa relacji z osobami, które zainteresują się ofertą finansową danego podmiotu na rynku,
  • obniżenie kosztów informowania Klientów o najnowszych produktach finansowych,
  • budowanie lojalności Klientów dzięki kampanii wiadomości SMS,
  • budowanie pozytywnych relacji z osobami, które już korzystają z oferty finansowej banku lub innej instytucji świadczącej tego typu usługi,
  • konkursy, loterie dla stałych Klientów,
  • dzięki niej bank lub instytucja pożyczkowa zbuduje świadomość swojej marki wśród nowych, potencjalnych Klientów,
  • oszczędność czasu- kampanie SMS to szybka komunikacja jednokierunkowa z odbiorcą wiadomości,
  • mniejsze koszty, które bank ponosi na promowanie swoich produktów finansowych (jeden SMS reklamowy dostępny w specjalnej ofercie już za 2 grosze!),
  • to doskonałe narzędzie marketingowe, które trafia do grupy docelowej Klientów, a także jest w stanie firmie przysporzyć nowych osób zainteresowanych ofertą finansową danego podmiotu działającego w branży pożyczkowej,
  • to także idealne narzędzie, które doskonale uzupełnia inne kanały marketingowe.

Zastosowanie:

  • powiadomienia SMS potwierdzające elektroniczną rezerwację spotkania czy przypominające o zbliżającym się terminie
  • powiadomienia SMS potwierdzające elektroniczną rezerwację spotkania czy przypominające o zbliżającym się terminie

Przykład: Przypominamy o umówionym spotkaniu z naszym doradcą w piątek 16 marca o godzinie 12:00.

  • powiadomienie SMS o zbliżającym się terminie wygaśnięcia polisy
Przykład: Przypominamy, iż za miesiąc upływa termin ważności Państwa polisy. Prosimy o kontakt telefoniczny na numer xxx w celu przedłużenia…
Skontaktuj się z nami. Niech Twój biznes wkroczy w mobilny wymiar marketingu!