Branża edukacyjna

Branża edukacyjna kwitnie w naszym kraju, co nie oznacza wcale, że nie musi „walczyć” o każdego ucznia, studenta, słuchacza. Pamiętajmy, że za każdym uczniem, czy studentem „idą” konkretne pieniądze, granty, subwencje oświatowe. Jest więc o co i o kogo walczyć. Wysyłka masowych kampanii wiadomości SMS to narzędzie, które nie tylko wesprze komunikację z uczniami, studentami, ale pozwoli także pozyskać nowych młodych ludzi, którzy skorzystają z konkretnej oferty edukacyjnej.

Zalety kampanii mobilnej:

  • efektywna  i efektowna komunikacja ze studentami i słuchaczami uczelni oraz aktualnymi i potencjalnymi Klientami różnych firm szkoleniowych,
  • prestiżowe pozycjonowanie marki wśród uczelni i firm, które charakteryzują się nowatorskim podejściem do komunikacji mobilnej,
  • szybka, optymalna czasowo komunikacja z Klientami w zakresie informowania o promocjach i ofertach specjalnych uczelni, szkół i firm szkoleniowych,  szkoły lub uczelni,
  • możliwość uzyskania feedbacku (informacji zwrotnej) od wybranej grupy docelowej, opinii o firmie i ofercie –  praktyczna interakcja ucznia/studenta z marką,
  • to doskonały sposób na skuteczną reklamę i zwiększenie zainteresowania uczniów/ studentów ofertą edukacyjną- bezpłatną i płatną, dzienną i zaoczną,
  • możliwość szybkiej, taniej i zautomatyzowanej, ale spersonalizowanej wysyłki setek, a nawet tysięcy wiadomości tekstowych,
  • powiadomienia o najnowszych promocjach edukacyjnych  w czasie rzeczywistym,
  • umacnianie relacji z uczniami, studentami i Klientami firm szkoleniowych, a także budowa relacji z osobami, które zainteresują się ofertą edukacyjną danego podmiotu na rynku,
  • obniżenie kosztów informowania uczniów i studentów, a także Klientów i kosztów promocji  danej szkoły, uczelni lub firmy szkoleniowej,
  • budowanie lojalności uczniów/ studentów dzięki kampanii SMS,
  • budowanie pozytywnych relacji z osobami, które korzystają z oferty edukacyjnej,
  • konkursy, loterie dla stałych Klientów, uczniów, studentów,
  • dzięki niej szkoła, uczelnia lub firma szkoleniowa zbuduje świadomość swojej marki wśród nowych, potencjalnych Klientów,
  • oszczędność czasu- kampanie SMS to szybka komunikacja jednokierunkowa z odbiorcą wiadomości,
  • mniejsze koszty, które firma edukacyjna (lub szkoła, uczelnia) ponosi na promowanie swoich usług edukacyjnych (jeden SMS reklamowy dostępny w specjalnej ofercie już za 2 grosze!),
  • to doskonałe narzędzie marketingowe, które trafia do grupy docelowej uczniów/ studentów/ Klientów, a także jest w stanie firmie przysporzyć nowych osób zainteresowanych ofertą edukacyjną danego podmiotu działającego na obszarze oświatowym,
  • to także idealne narzędzie, które doskonale uzupełnia inne kanały marketingowe.

Zastosowanie kampanii mobilnej:

  • powiadomienia SMS o ogłoszeniu wyników naborów do szkół i uczelni

Przykład: Witaj Michale! Serdecznie gratulujemy. Dostałeś się na naszą uczelnię. Zapraszamy po odbiór legitymacji! WSH

  • powiadomienia SMS informujące o zmianach terminów zajęć i egzaminów
Przykład: Dzień dobry. Informujemy II rok Matematyki, że nastąpiła zmiana sali wykładowej – wykład z Geometrii odbędzie się w auli G o godzinie 9:00. Przypominamy, że obecność jest obowiązkowa. 
Skontaktuj się z nami. Niech Twój biznes wkroczy w mobilny wymiar marketingu!