Sieci handlowe i usługowe

Sieci handlowe i usługowe cały czas szukają nowych sposobów na promowanie swoich produktów i usług wśród stałych Klientów. Duży też kładą nacisk na pozyskiwanie nowych Klientów i coraz większe obroty ze sprzedaży. Doskonałym rozwiązaniem jest dla każdej sieci handlowej komunikacja mobilna ze swoimi Klientami. To także świetny pomysł na przekonanie do swoich produktów nowych Klientów.

Zalety kampanii mobilnej:

  • szybka, optymalna czasowo komunikacja z Klientami w zakresie rozpowszechniania informacji o promocjach i ofertach specjalnych sieci handlowej,
  • możliwość uzyskania feedbacku (informacji zwrotnej) od wybranej grupy docelowej, opinii o firmie i ofercie – praktyczna interakcja konsumenta z marką,
  • to doskonały sposób na skuteczną reklamę i zwiększenie obrotów i sprzedaży konkretnej sieci handlowej,
  • możliwość szybkiej, taniej i zautomatyzowanej, ale spersonalizowanej wysyłki wiadomości tekstowych,
  • powiadomienia o najnowszych promocjach w czasie rzeczywistym,
  • umacnianie relacji ze stałymi Klientami i budowa relacji z nowymi Klientami,
  • obniżenie kosztów informowania Klientów i kosztów promocji  sieci handlowej,
  • budowanie lojalności Klientów dzięki kampanii SMS,
  • budowanie pozytywnych relacji ze Klientami,
  • konkursy, loterie dla stałych Klientów sieci handlowej i usługowej,
  • dzięki niej sieć handlowa zbuduje świadomość swojej marki wśród nowych, potencjalnych Klientów,
  • oszczędność czasu- kampanie SMS to szybka komunikacja jednokierunkowa z odbiorcą wiadomości,
  • mniejsze koszty, które sieć handlowa i usługowa ponosi na promowanie swoich produktów (jeden SMS reklamowy dostępny w specjalnej ofercie już za 2 grosze!),
  • to doskonałe narzędzie marketingowe, które trafia do grupy docelowej Klientów, a także jest w stanie firmie przysporzyć nowych osób zainteresowanych ofertą,
  • to także idealne narzędzie, które doskonale uzupełnia inne kanały marketingowe.

Zastosowanie kampanii mobilnej:

  • masowa wysyłka wiadomości SMS informujących o nowych promocjach w sieci handlowej

Przykład: Jeszcze tylko do końca tego tygodnia możesz kupić wszystkie kosmetyki o 15 % taniej! Zapraszamy do nas na zakupy. Sieć…

  • wiadomości SMS jako promocje czasowe dedykowane konkretnym Klientom sieci handlowej
Przykład: Witaj Joanno! Z okazji Twoich urodzin przygotowaliśmy tylko dla Ciebie prezent. Tylko dzisiaj możesz wykorzystać bon o wartości 50 zł do wykorzystania na wszystkie nasze produkty i usługi. Twój kod rabatowy: MSW  777. Wszystkiego najlepszego życzy sień handlowa Miś & partnerzy. 
Skontaktuj się z nami. Niech Twój biznes wkroczy w mobilny wymiar marketingu!