Branża motoryzacyjna

Branża motoryzacyjna bardzo dynamicznie się rozwija. Nie ma więc powodu, by i tutaj nie skorzystać z mobilnego marketingu, który z pewnością pomoże wypromować tę branżę, a także pozwoli dotrzeć nie tylko do stałych, ale i nowych Klientów. Grzech nie skorzystać z takiej promocji w najnowocześniejszym wydaniu.

Zalety kampanii mobilnej:

  • obniżenie kosztów informowania Klientów i kosztów promocji,
  • budowanie lojalności konsumenckiej dzięki kampanii SMS,
  • budowanie pozytywnych relacji ze stałymi Klientami,
  • informowanie o promocjach i ofertach branży motoryzacyjnej,
  • wysyłanie kodów rabatowych dla stałych Klientów firmy,
  • konkursy, loterie dla stałych Klientów marki,
  • dzięki niej firma motoryzacyjna buduje świadomość swojej  marki wśród, nowych, potencjalnych Klientów,
  • oszczędność czasu- kampanie SMS to szybka komunikacja jednokierunkowa z odbiorcą wiadomości,
  • mniejsze koszty, które branża motoryzacyjna ponosi na promowanie swoich usług i produktów (jeden SMS reklamowy dostępny w specjalnej ofercie już za 2 grosze!),
  • to doskonałe narzędzie marketingowe, które trafia do grupy docelowej Klientów, a także jest w stanie firmie przysporzyć nowych osób zainteresowanych ofertą,
  • to także idealne narzędzie, które doskonale uzupełnia inne kanały marketingowe.

Zastosowanie kampanii mobilnej :

  • wiadomości SMS o dużej użyteczności

Przykład: Dzień dobry. Najwyższy czas zmienić opony na wiosenne. Tylko dzisiaj, jeśli przyjedziesz do godziny 12.00, otrzymasz 25 % rabatu na tę usługę. Nie trać czasu. Przyjedź już teraz. Rabat i nowe opony czekają. 

  • kampanie SMS informujące o czasowych promocjach, wyprzedażach, terminy Dni Otwartych, wprowadzeniu nowych modeli samochodów
Przykład: Premiera nowego samochodu marki Renault. Serdecznie zapraszamy na Dni Otwarte naszego salonu w dniach 14-15 czerwca, Kołobrzeg ul. Koszalińska 55. Darmowa jazda próbna! Nie przegap okazji!
Skontaktuj się z nami. Niech Twój biznes wkroczy w mobilny wymiar marketingu!