Branża turystyczna

W czasach, w których agencje turystyczne muszą walczyć o każdego Klienta warto mieć sprzymierzeńca. Takim jest właśnie są kampanie wiadomości SMS/MMS. Szybka, prosta i skuteczna komunikacja ze swoimi Klientami. Mobilny marketing na najbardziej profesjonalnym poziomie.

Zalety kampanii mobilnej:

  • budowanie pozytywnych relacji ze stałymi Klientami agencji,
  • informowanie o promocjach i ofertach First i Last Minute,
  • Wysyłanie kodów rabatowych dla wybranych Klientów,
  • konkursy, loterie dla stałych Klientów marki,
  • dzięki niej agencja turystyczna buduje świadomość swojej  marki wśród, nowych, potencjalnych Klientów,
  • oszczędność czasu- kampanie SMS to szybka komunikacja jednokierunkowa z odbiorcą wiadomości,
  • mniejsze koszty, które agencja ponosi na promowanie swoich usług i produktów (jeden SMS reklamowy dostępny w specjalnej ofercie już za 2 grosze!),
  • to doskonałe narzędzie marketingowe, które trafia do grupy docelowej Klientów, a także jest w stanie firmie przysporzyć nowych zainteresowanych ofertą,
  • to także idealne narzędzie, które doskonale uzupełnia inne kanały marketingowe.

Zastosowanie kampanii mobilnej:

  • informowanie Klientów dzięki wiadomościom tekstowym o pojawieniu się ofert wyjątkowo dopasowanych do profilu odbiorcy

Przykład: Dzień dobry Jolu! Tylko do 25 lutego  specjalnie dla Ciebie dostępne jest 10% zniżki na 7-dniowy pobyt w Hiszpanii, Barcelona, Rodzinny hotel * * *.

  • kampanie SMS i MMS promujące oferty LAST  i FIRST MINUTE
Przykład: Odliczanie trwa! Zostało jeszcze 7 dni!  Jeśli zdążysz, zaoszczędzisz 25%, ponieważ dostaniesz właśnie taki rabat na wycieczkę do Tajlandii! All inclusive, hotel * * * * * Rezerwuj wakacje marzeń już dziś!
Skontaktuj się z nami. Niech Twój biznes wkroczy w mobilny wymiar marketingu!